علت توهین به پیامبر اسلام
منتظران امام زمان (منجی) (WAITING FOR SAVIOUR)
یـا أیهـا الناس انتم الفـقـرا إلی الله والله هو الغنی الحمـیـــد. ای مـردم شما همه فقیـر و محتاج و نیازمند به خداونـد هستیـد و تنها خداوند است كه بالذات بی نیاز و غنی و ستوده صفات است
رهبر انقلاب این پرسش را مطرح کردند که "آیا کسی باور می‌کند در کشورهایی که با شدت و خشونت تمام، جلوی تعرض به اصول استکباری گرفته می‌شود، جلوگیری از اهانت به مقدسات شریف اسلام، مخالفت با آزادی بیان باشد؟"


فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اهانت اخير به چهره منور پيامبر اسلام (ص) تأکید کردند: ملتها با شناخت سیاستهای اسلام‌ستیزانه استکباری و صهیونیستی، انگشت اتهام خود را به سمت آمریکا و برخی کشورهای اروپایی گرفته‌اند و سردمداران این کشورها باید با جلوگیری از اینگونه اقدامات جنون‌آمیز، عملاً ثابت کنند که در این جرم و جنایت بزرگ، شریک نیستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (دوشنبه) در مراسم دانش‌آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران با یادآوری احساس عقب‌ماندگی دشمنان اسلام در رویارویی با ملت بزرگ ایران و حرکت جوشان و خروشان بیداری اسلامی افزودند: این مساله موجب شده است که دشمنان امت اسلامی به کارهای دیوانه‌واری همچون حادثه اخیر دست بزنند.

ایشان، این حادثه را از جمله عبرتهای ماندگار تاریخ دانستند و خاطرنشان کردند: سردمداران نظامهای استکباری، در حالیکه از محکوم کردن این جنایت خودداری می‌کنند و وظایف خود را در مقابله با این جرم بزرگ انجام نمی‌دهند، ادعا می‌کنند در این حادثه دخیل نبوده‌اند.

رهبر انقلاب افزودند: البته ما اصراری نداریم دست داشتن آنها را در این جنایت اثبات کنیم اما شیوه‌های سیاستمداران آمریکا و برخی اروپایی‌ها، آنان را در افکار عمومی ملتها، مقصر کرده است و آنها باید نه با زبان، بلکه با عمل، خود را از این جرم سنگین تبرئه کنند.

ایشان با یادآوری انگیزه‌های ضداسلامی در دستگاههای استکباری افزودند: به علت همین انگیزه‌هاست که مستکبران جلوی اهانت به اسلام و مقدسات را نگرفته‌اند و نخواهند گرفت.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در اثبات دروغ بودن سخنان مقامات آمریکایی و غربی مبنی بر «متعارض بودن جلوگیری از اهانت به اسلام با آزادی بیان»، چند واقعیت را مبنای استدلال قرار دادند.

وجود خطوط قرمز مشخص در غرب برای جلوگیری از هرگونه تعرض به اصول استکباری از جمله این واقعیت‌ها بود.

رهبر انقلاب این پرسش را مطرح کردند که "آیا کسی باور می‌کند در کشورهایی که با شدت و خشونت تمام، جلوی تعرض به اصول استکباری گرفته می‌شود، جلوگیری از اهانت به مقدسات شریف اسلام، مخالفت با آزادی بیان باشد؟"

ایشان خاطرنشان کردند: در بسیاری از کشورهای غربی، کسی جرات نمی‌کند واقعه مجهول‌الحال هولوکاست را زیر سؤال ببرد یا در مورد سیاستهای زشت اخلاقی استکبار از جمله همجنس‌بازی مطلبی منتشر کند، چگونه است که در این مواقع، آزادی بیان محلی از اعراب ندارد اما اهانت به اسلام و مقدسات اسلام تحت عنوان دروغین آزادی بیان، آزاد است؟

رهبر انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها را دیکتاتورپرور نامیدند و با اشاره به حمایتهای بی‌دریغ و دهها ساله آمریکا از حسنی مبارک دیکتاتور مصر، محمدرضا پهلوی دیکتاتور ایران و دیکتاتورهای فعلی منطقه افزودند: با این کارنامه سیاه، آمریکایی‌ها چگونه ادعای دمکراسی خواهی و حمایت از آزادی سر می‌دهند؟

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، تظاهرات اعتراض‌آمیز ملتها به سمت مراکز سیاسی ـ اجتماعی آمریکا در کشورهای مختلف را نشانه تنفر عمیق آنها از سیاستهای استکباری و صهیونیستی خواندند و خاطرنشان کردند: دلهای ملتها از آمریکا پر است به همین علت هنگامی که مثل حادثه اخیر، موردی و منفذی پیدا می‌شود، این خشم و نفرت بروز عمومی می‌یابد.

ایشان در پایان این بخش از سخنانشان تأکید کردند: بدون شک، خورشید اسلام در رویارویی مستکبران با این دین الهی، تابناکتر از همیشه خواهد درخشید و پیروزی از آن امت اسلامی خواهد بود.


 

 مسلمانان برای مقابله با چنین هجمه هایی . باید خود را با سلاح ایمان و سلاح مادی تقویت کرده. و بین خود قران و راه و رسم پیامبر اسلام را ترویج دهند. و از تفرقه و گروه گروه شدن بشدت پرهیز کنند.

متاسفانه همین حالا در کشور هائی مانند سوریه و بحرین و عراق و افغانستان و ... انقلاب اسلامی را دشمنان اسلام به جنگ بین شیعه و سنی تبدیل کرده اند.! در صورتیکه این خیزش اسلامی باید برای از بین بردن نفاق بین مسلمین و رفع شبهات و خرافات و بدعت از دین اسلام باشد. تا همه مسلمین. با محور قراردادن مشترکات اصلی مانند قران و روش رسول الله. در یک صف واحد. زیر پرجم توحید. بصورت یک امت  منسجم جلو زیاده خواهی کشور های سلطه گر و ضد اسلام بایستند.

و از عزت و شرف اسلام دفاع کنند. و خود نیز سربلند باشند.و  انتظار داریم در مراسم عبادی حج . مسلمانان ضمن برائت از مشرکین.جلساتی برای اتحاد و نزدیکی  هر چه بیشتر دولتهای مسلمان با هم تشکیل دهند . زیرا حج برای یاد آوری توحید و دوری از غیر الله است.به امید  اینکه امت اسلامی روز بروز به قران نزدیکتر. و از کفر و شرک و خرافات. فاصله بگیرند. و با ایجاد اتحادیه کشور های مسلمان ضمن حفظ حدود و مرز ها و احترام متقابل. و ایجاد بانک و پول مشترک. و بازار و ارتش. دانشگاه. صنعت. تجارت و سیاست مشترک . از حد و مرز اسلام دفاع . و به قدرت صدر اسلام برسند. انشا الله.


 
کالاهای کشورهای اهانت کننده به پیامبر (ص)و خانواده محترمش. تحریم شود
 

مسلمانان نباید تنها به خشم و اعتراض اکتفا نمایند بلکه باید کالاهای کشورهای اهانت کننده یا حامیان آنها را تحریم کنند.

 

 

به نقل از خبرگزاری فارس ایلام فردا،در پی اقدامات موهنی که طی یکی دو سال اخیر علیه اسلام صورت گرفت که توطئه ننگین قرآن سوزی و انتشار تصاویر موهن درباره مقدسات اسلامی از آن جمله بودند و در همه این اقدامات شوم رد پای صهیونیسم بین‌المللی این غده سرطانی جهان اسلام نمایان است، این بار جهان استکبار با انتشار فیلمی توهین آمیز در باره ساحت نورانی پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) به میدان آمده است تا شدت کینه توزی و دشمنی خود را با این آیین نورانی به نمایش بگذارد.

 

جهان کفر بر این باور است که می‌تواند نور اسلامی را که شعاع‌های تابنده‌اش دل میلیون‌ها انسان آزاده را در اقصی نقاط کره زمین پر از امید و ایمان کرده است؛ خاموش گرداند غافل از آنکه نور خدا خاموش نشدنی نیست.

 

اهانت به پیامبران، قدسیان و افراد مورد احترام ادیان و مذاهب عملی است که هیچ مکتب و دین و مرامی آن را نمی‌پذیرد، بنابراین کسانی که دست به اهانت به پیامبر اکرم (ص) می‌زنند پیرو هیچ دین و مذهبی و مکتبی نیستند بلکه از شیطان لعین پیروی می‌کنند.

 

همانطور که همه می‌دانند اندیشه‌های اسلام هراسی که پس از 11 سپتامبر در جهان اوج گرفت در سال‌های اخیر به شکل اهانت‌های هنری، ترسیم کاریکاتور ، قرآن سوزی و ساخت فیلم خود را نشان داده است.

 

اگر چه دلیل اصلی این اهانت‌ها در موارد سابق عدم شناخت واقعی از آموزه‌های حکیمانه و الهی اسلام و قرآن بوده است اما حرکت اخیر همانطور که سازنده این فیلم در گفتگو با رسانه‌های امریکایی و اسرائیلی اعلام کرده است کاملا آگاهانه، عامرانه و با اهداف سیاسی صورت پذیرفته است.

 

نگاهی به اوضاع کنونی جهان اسلام علت این پدیده یعنی شدت گرفتن و علنی شدن مبارزه با اسلام را آشکار می‌سازد و علت چیزی جزگسترش بیداری مسلمین نیست.

 

حقیقت آن است که مسلمین در یکی دو دهه اخیر در شرق و غرب جهان اسلام و حتی در کشورهای غیر اسلامی، نهضت حقیقی و عمیقی را شروع کرده‌اند که باید نهضت تجدید حیات اسلام نامیده شود.

 

امروز که امریکا پرچمدار استکبار در مبارزه‌اش با حرکت بیداری اسلامی است نه تنها در این مبارزه ناعادلانه، سرشکسته و ناموفق است بلکه خود در درون خود نیز از لحاظ اقتصادی، امنیتی و سیاسی با مشکلات بزرگ و لاینحل روبروست و در برهه‌ای از زمان می خواهد افکار عمومی جهان را از مشکلات داخلی خود به جاهای دیگر سوق دهد.

 

در این مدت کوتاه که این فیلم موهن در امریکا ساخت و پخش شده است و به جای اینکه از یک میلیارد و نیم مسلمان غذرخواهی نماید و این حرکت موهن را محکوم نماید با کمال وقاحت اعلام می‌نماید که در کشور ما آزادی بیان داریم و ما نمی‌توانیم کسی را برای ابراز عقیده و بیان محکوم نماییم.

 

این در حالیست که اولا این آزادی بیان و عقیده نیست بلکه توهین به دین و ارزش‌های اسلامی و پیامبر عظیم الشان جهان و اسلام است، و اگر این آزادی بیان است چرا به انسان‌های آزادی خواه امکان تحقیق در مورد هولوکاست را نمی‌دهد و هرکس در این مورد تحقیق نماید او را زندانی و یا از بین می‌برد؟

 

چرا هر جا حرف حقی است و بر علیه آنهاست آنجا خط قرمز است و کس و کسانی نمی‌توانند به آن ورود نمایند اما شما به افراد خود فروخته و مزدورتان در هر کشوری که ندای مخالفت سر می‌دهد پول و امکانات می‌دهید تا برعلیه کشور و دولت و مذهب آن کشور مطالب و یا اقداماتی انجام دهند.

 

پس باید مجامع بین‌المللی به خود آیند و میزان را حق و حقیقت و عدالت را ملاک قرار دهند تا در این برهه کنونی که برهه بیداری اسلامی و آزادی خواهی است مردم آنها را بپذیرند و گرنه هر لحظه باید منتظر اقدام عملی و عاجل مردم بود.

 

مسئولان ایران اسلامی نیز باید پیگیر محاکمه مسئولان انتشار دهنده این فیلم در دادگاهی بین‌المللی عادلی باشند تا ضمن برخورد با آنها برای کسانی که قصد چنین حرکت یا حرکت های را داشته باشند دیگر قدرت چنین اقدامات موهن نسبت به هیچ یک از ادیان را نداشته باشند.

 

مسلمانان نباید تنها به خشم و اعتراض اکتفا نمایند بلکه باید کالاهای کشورهای اهانت کننده یا حامیان آنها را تحریم کنند.

 

در آخر لازم است تا کشور های اسلامی با تحریم تمام معاملات اقتصادی ، تجاری و صنعتی و روابط دیپلماتیک با امریکا و ایادی آنها تا عذر خواهی کامل آنها و محاکمه عاملان این حرکات موهن و اقدامات عاجل در این خصوص پا پس نکشند.



(بهترین لینک باکس)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: شنبه 16 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط مسعود امینیان
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 199
بازدید هفته : 202
بازدید ماه : 516
بازدید کل : 105159
تعداد مطالب : 135
تعداد نظرات : 69
تعداد آنلاین : 1

آپلود پارسی